Kratzbyrschte
Ney's
FASIBROGRAMM11
Lingg's
Aggtiv wärde bi uns?
Eleggtronischi Boscht
Kaländer
Bildeli luege
S'Gaschtbuech
    Aaluege

EXTRANET

NAME

KENNWORT

Aaluege 

Ych wintsch vyyl Gspass bim Dryyschryybe. Sind bitte nit gruusig oder belaidigend und nit vergässe: ANONYM SCHRYYBE, MACHE NUMME HEESELER! Dr Netzmaischter
(Wenn dr Yydraag nach em Schriibe nit grad erschyynt, aifach uff Login drugge denne wirds ganze Aggtualisiert)

Druffdrugge zem dryyschryybe

Name Commentary
Birsblootere

Sun Jan 15 21:08:21 2012

Blootereball!!! Am Samschtig, 04. Februar 12 ab 18:00 Uhr findet unsere Guggeball in dr alte Turnhalle, Birsfälde statt. Es spiele d’Nachtfalterschränzer us Prattele, d’Zieefägge us Efringen-Kirchen, d’Uelischränzer us Basel und d‘Birsblootere. Zwüsche de Guggene unterhaltet uns Twanner Sound Machine. Chum doch au! Ticket zu Fr. 12.- chasch im Rest. Räbstock, Birsfälde, bi jedem Birsblooteremitglied und and dr Obekasse bezieh. Uf Di Bsuech freut sich Guggemusig Birsblootere

Name Commentary
Janine :)

Mon Jan 2 15:21:45 2012

Häbbi nuuuu ieeeer =) Ändlich isch d Wiehnachte und Silvester vrbii.., in riese Schritt gohts in richtig Fasnacht 2012 :) Chas jo khuum me erwarte s gostym z montiere und mit euch die 3 scheenschte dääg im Joor z gniesse :)

Name Commentary
Nathi

Sun Jan 1 15:37:04 2012

Wünsch allne Kratzbyrschte e guets 2012 und uf e tolli Fasnacht :o) Lg Nathi

Name Commentary
Janine

Tue Oct 25 14:36:52 2011

Hallo Freunde der guten Musik :) Bääääm was für e lessigs weekend:) Es isch ächt wedr ei mol mehr e hammermässigs Weekend gse, mit wahnsinnig toller Stimmig, super Lüt, und ganz,ganz geile neue stüggli.., ich sag euch.., das isch gangz, ganz heisse shit:) hihihi Dangge für s Organisiere, Koche, Nooteuseschriebe und und und=)Also ich freu mi jo scho wedr uf s nägste joor=)

Name Commentary
Nathi

Sun Oct 23 19:10:36 2011

Hallo Byrschte es isch widr ei mol meh e super Probeweekend gsi mit euch, es döhnt eifach Hammer Merci viel mol für die neue Stüggli und au für d Note Däni :o)

Name Commentary
Janine

Thu Oct 20 09:54:44 2011

Hey Byrschte i freu mi uf s Weekend:) Jupiduuuuuuuu nummeno 1 mol schloofe:)

Name Commentary
Michelle

Thu Sep 8 10:59:10 2011

ich bekannt
wüssed ihr jo jetzt au :-)

i kenn öbber wo am Bummel 2012 dr 1. Hochzytsdaag het..... :-) passt jo zue de Flitterwuche, die hänn si au getrennt in ihrne Gugge verbrocht :-) nämmlig an dr Fasnacht 2011 *hihi*

Name Commentary
Michelle

Fri Sep 2 07:40:35 2011

michelle.boillat@bluewin.ch
www.micosmetics.ch

Nanine?:-) hihi, i muess jo ned alles verstoo.... Heyooo wird das dr Plausch und denn machsch Du no Di mega feine Hörnlisalat, das elei isch e Grund zem koo :-) <3 ! Das mit em Wätter gseht grad ned so toll us, aber es isch jo erscht Frittig! Also: Leuts see you @ BBQ Reloaded!

Name Commentary
Nanine =)

Thu Sep 1 09:18:43 2011

Güüüüde daaaag =) So toll Michelle dass du au chunsch =) I freu mi nämmlig au mega fest, das wird sicher super=) und s Wätter isch jo au hammer gmolde=) Bruzel,bruzel, dringgi,grinngi und viel lache =) Hoffentlich findet au jede dr Wääg dört hintere=) bis denne =)

Name Commentary
Michelle

Tue Aug 30 08:00:11 2011

www.micosmetics.ch

Byrschte! Sau cool! BBQ Reloaded am Samschdig, y freyy mi, isch doch zyt worde dass me's widr ins Läbe gruefe het!!! Hoff Ihr alli kemmed zahlrich. Luschdig hänn mirs so oder so..... See you @ BBQ am Samschdig! michelle

Name Commentary
Lori

Sun Jul 3 10:10:11 2011

logroil@bluewin.ch

„ Bâletty “ suecht Drummer. Mir spiele im Blues – Dixie - Old Time Style. 2 Trumpete, 2 Posuune, 1 Bass. Mir sueche Schlagzüüger (Schlagzüüg vorhande) oder evtl. Wöschbrätt. Prob isch eimol in dr Wuche und mir wurde gärn wieder 3 - 4 Uftritt im Joor mache. Du sehsch, dr Zytufwand isch nit riesig Bisch no e glatte Siech und 25 – 50 Joor jung, denn mäld di sofort unter: logroil@bluewin.ch oder lüt im Lori a: 079 596 74 71 (z’ Obe) Mehr Infos vo uns gsehsch uf: www.baletty.ch

Name Commentary
Caco

Mon Jun 27 12:16:43 2011

caco_sven@bluewin.ch

Hallo Fuessball-Byrschte & Fans. Es het mega Spass gmacht! Tolli Truppe au am Spielfäldrand. Am Sunntig nomol derve z'go, isch zwar überraschend cho und au wenn mir's nit bis ins Halb-Final gschafft hän - dr Stimmigsprys hätte mir alle mal verdient. Hopp-Kratzys wyter so. Griessli Caco

Name Commentary
Beat Lustenberger

Wed Jun 22 15:21:55 2011

info@beluso.ch

Geschätzte Fasnächtlerinnen und Fassnächtler Das schönste an der Fasnacht ist: Nach der Fasnacht und vor der Fasnacht! In den vergangenen Jahren durfte ich viele Fasnächtlerinnen und Fasnächtler mit meinen Thermosocken belieferen und bekam aus- schliesslich nur Lob zu hören. Damit Sie auch an der Fasnacht 2012 stets warme Füsse haben, mache ich Sie schon heute auf meine Thermosocken aufmerksam. Damit vor der Fasnacht 2012 keine Lieferengpässe entstehen, können Sie Ihre Bestellung schon heute vornehmen und das gewünschte Lieferdatum unter den Bemerkungen mitteilen. Bei Sammenbestellungen von über 10 Paar gewähre ich Ihnen einen Spezialrabatt von 10%. Sie finden diese in meine Web-Shop unter: beluso.ch Es würde mich freuen, Sie prompt und zuverlässig zu bedienen. Ich wünsche Ihnen einen schönen Sommer 2011. Mit lieben Grüssen Beat Lustenberger Beluso GmbH Telefon 041 917 34 35

Name Commentary
Guggemusig Birsblootere

Thu Jun 16 20:03:30 2011

MATTENFEST Wild West auf der Fridolinsmatte, Birsfelden, am Freitag, 24. Juni 11 ab 19:00 Uhr und Samstag, 25. Juni 11 ab 16:00 Uhr. GUGGEMUSIG BIRSBLOOTERE freut sich über Deinen Besuch (Eintritt frei)!

Name Commentary
Thaniel

Thu May 12 14:11:51 2011

Juhui, ändlig sin die ätzend, langwyylige Donnstige, wo me scho am Achti ins Näscht mues vorbyy. ES ISCH WIDER BROOOOB, TÄÄRÄÄÄÄÄ

Name Commentary
Thaniel

Tue Mar 29 14:25:03 2011

www.ych-schwöör-voll-mit-vögeli-v.ch

Liebe Kratzbyrschte! Härzlige dangg fir das musikalische Topjoor, die Hammerfasnacht und dä lessigi Bummel mit Eych. Y frai mi scho wider uff die nägschti Saison. Cheers Thaniel

Name Commentary
Michelle

Mon Mar 28 12:56:21 2011

Byrschte! Dr Bummel mit Euch isch mega lässig gsy!!!! Mercy ans OK wo das so toll organisiert het. Isch ächt de Plausch gsy ;-)

Name Commentary
Caro

Fri Mar 18 21:25:51 2011

es isch e super geili Fasnacht gsi! "alles Geili sieche"

Name Commentary
Michelle

Fri Mar 18 11:24:09 2011

Liebi Kratzbyrschte Es isch e sooo e superscheeni und lässigi Fasnacht 2011 mit Euch gsy, Danke! S het gfägt! I freu mi uf e witters Verainsjohr mit Euch und vor allem uf d Fasnacht 2012! Nur no 345 Dääg...... Euri Michelle ♥ ♥ ♥ Kratzbyrschte ♥ ♥ ♥

Name Commentary
Gugge Schlangefänger

Thu Mar 10 11:15:39 2011

el.toro@dj-eltoro.com
http://www.schlangefaenger.ch

Während de "drey scheenschte Dääg" hän mir e Chäller im Grossbasel... ... an dr Freie Strooss 20 (vis-a-vis vo dr'Hauptposcht) Dääglich vom zwai am Nomidaag bis am vieri am Morge erwartet Euch im Fasnachtskäller vo de Schlangefänger gueti Stimmig, Muusig & kulinarischi Leckerbisse. d'Schlangefänger & s'Team vom Piserchia Sport freue sich uf eure Bsuech

Name Commentary
Gugge Schlangefänger

Thu Mar 10 11:14:33 2011

el.toro@dj-eltoro.com
http://www.schlangefaenger.ch

Während de "drey scheenschte Dääg" hän mir e Chäller im Grossbasel... ... an dr Freie Strooss 20 (vis-a-vis vo dr'Hauptposcht) Dääglich vom zwai am Nomidaag bis am vieri am Morge erwartet Euch im Fasnachtskäller vo de Schlangefänger gueti Stimmig, Muusig & kulinarischi Leckerbisse. d'Schlangefänger & s'Team vom Piserchia Sport freue sich uf eure Bsuech

Name Commentary
Corina

Sun Feb 20 21:55:29 2011

Hallo Byrschte und alliwo an dr Marschbrob de bi gsi sind Es sisch e super Marschbrob gsie und die neui Route isch au voll ok gsie Lg und bis am Donnstig

Name Commentary
Wettstei meets Fährischiffli

Mon Feb 14 14:43:30 2011

Wotsch jetz ändlig an d’Fasnacht go? Aber dr Morgestraich isch noni do! Denn kum zu uns in Käller ein go schnappe, wo dr Superbebbi riskiert sini grosi Klappe. Für viel witeri Unterhaltig isch au gsorgt, dr DJ Loco und viel Guggene sinn vor Ort! Jetz schrieb dir’s schnäll im Kaländer ii, as de am 26. Februar bisch au mit vo dr Partii. Am St. Johannsring 133 ab de sibeni Zobe, lade d’Wettstei und d’Fährischiffli zumene glatte Obe! Mir freue is!!! www.wettstei1948.ch / www.faehrischiffli.ch

Name Commentary
Michelle

Sat Jan 22 13:26:57 2011

Hallo Byrschte and Friends! Jo, laider isch unser Gaschtbuech chly verwaist. Ebb ächt s Gsichtbuech dra schuld isch? Drumm ha ich dänggt, i schrib doch au do mol widr ebbis dryy. Schliesslich sett das s Wichtigscht syy. I freu mi sehr uf d Fasnacht mit Euch! S fägt ächt das Johr und git bestimmt eini vo de scheenschte Fasnachte ;-) Also bis bald widr... Tschüüüüüüüühüüüüüüss

Name Commentary
Misch

Wed Jan 5 23:07:13 2011

www.nj-engraving.ch

Mehr als 30ig Instrumententaschen auf einem Haufen, welche ist nun meine??! Die Suche sollte dir mit deiner persönlichen Erkennungsmarke leichter fallen. Entwerfe deine ganz persönliche Marke mit Namen, Natelnummer, Guuggennamen etc. für Instrumententasche, Umhängetasche, Gwändlioberteil... http://www.nj-engraving.ch/gravur/produkte/flachmann/erkennungsmarke !!!Flachmann, Gürtelschnalle, Schnupf-Snusdose, Schlüsselanhänger schon ab 1.Stück mit eurem Logo versehen!!!

Name Commentary
Schotte Clique

Mon Dec 13 15:54:00 2010

scots@bluewin.ch
www.schotteclique.ch

Schotte-Soirée 2011 Der grosse Guggen-Event in Basel - kurz vor der Fasnacht zum Einstimmen! ACHTUNG: NEU im ZIC ZAC, Allschwil Top Acts on Stage - Glaibasler Schränz-Brieder 1961 Basel - Fränkeschränzer Bubendorf - Noggeler Luzern - Schotte Clique 1947 Basel Moderation: Susanne Hueber Datum: Freitag, 11. März 2011 Saalöffnung: 18.30 h Beginn: 20.00 h Ort: Restaurant Zic-Zac Rockgarden, Baslerstrasse 355, 4123 Allschwil Tickets: CHF 20 /Stehplatz Tickets sind ab dem 2. Januar 2011 im Vorverkauf erhältlich. siehe www.schotteclique.ch Eyri Schotte Clique 1947 Basel

Name

Commentary
Preesi

Sun Oct 24 19:06:12 2010

info@kratzbyrschte.ch

Sisch aimol meh e super Proobe-WE in Adelboode gsi. Danggscheen an alli Byrschte, ihr sind aifach Geili Sieche :-)

Name Commentary
Michelle

Thu Oct 14 22:49:08 2010

Glyyyyy isch s Proobeweekend!!! I freu mi uf s Probe, lache und dumm due mit Euch! Und Klossi: mir BIIIIBERE ein ;-)

Name Commentary
Janine/Küken/Tweety =)

Fri Aug 27 07:57:36 2010

Liebi Kratzbyrschte Es isch dr Wahnsinn gse!! Ich dangg euch allne viiel mol dass dr gestert sooo Zahlrich cho sind. S het mi grad chli umghaue! Wo dr mit em Pink ihmarschiert sind hane e gfühl becho, wo me net emol cha beschriebe! und s Fragile...., gänzehut, zitterstimm und die eint oder anderi Träne! Woooow, dangge dangge dangge. I ha e sauriesemegaabertigiunglaublichnetnochvollziehbari Freud kha =) So, ändspurt ins Weekend und bis am Donnstig! Euri Janine

Name Commentary
Janine

Wed Jul 21 16:24:42 2010

Hallo Leuteeeee=) Hei ha ich e freud an däm scheene wätter:) Ich wynsch euch allne ganz schöni Ferie (die glückliche wo hän) und bis glyy^^

Name Commentary
ich

Thu Jun 10 12:30:33 2010

ha dängt ich schrib au wieder emol ebis do drie griessli ich

Name Commentary
san carlo

Tue Mar 16 13:29:03 2010

http://www.youtube.com/watch?v=53nosMuoK7M

Name Commentary
jügge

Mon Mar 15 12:32:57 2010

messi allne byrschte fir dä glunge bummel. e neui erfahrig. san carlo mit euch isch geilo gsii. liebi griess us dr seibi

Name Commentary
ThomasT.

Mon Mar 8 19:31:38 2010

Sali zämme, En glaine Tipp: Bi youtube muesch yygääh: Carnaval Seloncourt. Muesch emool luege... Griessli ussem groosse Kanton (...das isch emool luschtig gsi...), ThomasT.

Nathi

Fri Feb 26 15:20:18 2010

Hallo liebi Byrschte Ich has e mega schöni Fasnacht gfunde mit euch mir sehn is am Bummel. Lg Nathi

Name Commentary
Major Tom

Mon Feb 22 20:32:08 2010

thomas.rosenthaler@bluewin.ch

sali zämme, e schöne Gruess us Kopehage, leider nid dr bi, e schöni Fasnacht! ciao zämme

Name Commentary
Oberscht BlablablAFFi

Thu Feb 18 12:10:13 2010

DIGGdator@tripolis.ly

Sali Sunnekääferli, danggscheen und Eych nadyrlig au e scheeni Fasi. Am Zyschtig gheere dr uns scho vo 2 Km. (neye Stamm mit neye Gleggli, wo ains ebbe 120 Dezibel Lärme macht). Mer nämme Ain. Cheers Thaniel

Name Commentary
s'Härzkäferli

Mon Feb 15 17:04:32 2010

Due mich do grad em Sunneschyn aaschliesse - es isch sehr glatt gsy, wydr emol mit e paar Byrschte z'pläuderle und z'lache. :o) Es isch halt immer wydr luschtig! Wünsch Euch ganz e scheeni Fasnacht!!! Liebi Griessli - Karin

Name Commentary
Reto und Cristina

Mon Feb 15 14:04:47 2010

info@tauchshoponline.ch
http://www.tauchshoponline.ch

Hoi zäme mer wönschid euch allne e tolli Fasnacht bes bald weder emol be üs am, ufem oder onderwasser. Gruess Reto und Cristina.

Name Commentary
Dr Sunneschyn

Mon Feb 15 12:42:49 2010

Liebi Byrschte. Ich ha mi sehr gfreud, Euch am Donnschtig und dene grad am Samschtig nomol zgseh. Ihr sind halt noch wie vor e bsunders lässigi Gugge. Hoff i gseh Euch a dr Fasnacht e bitzeli länger als nur kurz vor em Schiefe. Wünsch Euch e super Fasnacht. Griessli Alex

Name Commentary
Olli

Wed Dec 16 15:04:11 2009

olivier@semme.ch

jeeee mer nai, do dännggsch nyt beses und gisch im goolge di naame i - was kunnt derno = kratzbyrschte syte mit däm gaschtbuech und emene ytraag vom frielig vo mir. Do hani doch de plausch kaa, zgseh, dass no es paar anderi en antwort zu mim bytrag do ihne gschriebe händ. Scheeeeni Feschttäg und e furz ind kuchi. Olivier

Name Commentary
andrea Bürki

Sun Oct 11 18:06:24 2009

AndreaBuerki@gmx.ch

Hoi Dani und alli Andere, uff nomol glück gha, i muess doch nid durch ganz Basel irre um euch könne aloose. E bitz Tradition muess me doch aifach bibhalte. Also sceeni zyt bis denn.

Name Commentary
Däni

Fri Sep 11 11:36:33 2009

Ciao Andrea, Muesch nimme entsetzt si, es blibt alles wies isch. 9i Theaterstääge. Liebe Gruess Däni

Name Commentary
andrea Bürki

Fri Sep 4 21:00:22 2009

hallo Byrschte, us insiderkreise hani erfahre dir wellet am zyschtig nimm uf dr stäge spiele! ich bi entsetzt das isch doch EURE UFTRITT gsi. alli sind nur wäge EUCH ko. und jetzt.... sinder irgend ei gugge vo vielne andere. :-( schaad!!!

Name Commentary
Nathi

Sat Jul 4 17:36:36 2009

franz.rhyn@hispeed.ch

Hallo zämme wünsch allne e ganz ganz schöne Summer bis bald liebi Grüessli Nathi

Name Commentary
Michelle

Fri Jun 26 11:30:33 2009

mibo23@hotmail.com

Liebi Byrschte and Friends! Händ e scheene Summer und die wo hänn au scheeni Ferie, vellicht gseht me sich jo glich mol im Chäller und sunscht bis zer erschte Prob widr.

Name Commentary
Michelle

Wed Apr 29 11:16:33 2009

mibo23@hotmail.com

Juchuuuuuu!!!! Gly isch die erscht Proob, bi gspannt und freu mi. Lg

Name Commentary
stiffli

Thu Apr 23 19:53:45 2009

christian.klossner@intergga.ch

sali zämme. i griess alli zämme ganz härzlich und i hoff das es euch guet goht. so jetzt ha ni au widr emol e itrag gmacht. :-). isch scho lang här gsi,aber Zyt vergoht jo au so verdam... schnäll ume. hof meh seht sich widr emol.

Name Commentary

Wed Apr 22 15:21:55 2009

nei sone seich, jetzt hani scho dänkt dä arm griegt gar kei antwort und chum druggsch ufs login chömme no 3 anderi yyträg..., jänuuuu, doppelt hältbesser *schtirnklatscher*

Name Commentary
Janine

Wed Apr 22 15:20:19 2009

janine.steffen@aesch.bl.ch

Halli Hallo, das wäri denn de Olivier Semme gse;) lg und ellne e scheene Friehlig=)

Name Commentary
Thaniel

Tue Apr 21 11:56:27 2009

Aber aber, ych dängg fascht jeede Daag an di, hihi (heuchel, schleim, honigumdenmundschmier) gruess dr Digg

Name Commentary
Olli

Mon Apr 20 10:19:12 2009

olivier@semme.ch

jee wie scheen, do dänggt jo no ebber a mii

stefan

Tue Mar 31 18:16:52 2009

steve.cole@gmx.ch
www.myspace.com/djstevecole
hey byrtsche! insbesondere die altigsässene... ich suech für mi vater (jan) wo grad in china isch, dr nochname vom olli (het dazumals (ca. mitti 90iger) tompete gspielt und isch mit dr bettina verhüürote. seit das öperem grad öpis? wär froh um baldigi rückmäldig uf mini e-mail.... thanx alot und ä liebe gruess an alli wo mi no kenne :-) stefan

Name Commentary
Michelle

Thu Mar 19 16:30:28 2009

mibo23@hotmail.com
Hallo Ihr 1- Äugige und Taube und alli Andere, het mi gfröit Euch am Bummel z gseh und i freu mi Euch hüt z gseh! Bis spöter, lg

Name Commentary
ThomasT.

Wed Mar 11 17:48:23 2009

ttophoven@yahoo.de
Hoi zämme, natyyrlig main ych nit "in the mood", sondern "Lolly Pop"... d oohre sin nümm so guet... Griessli, dr taube ThomasT.

Name Commentary
ThomasT.

Mon Mar 9 22:02:28 2009

ttophoven@yahoo.de
Sali Byrschte, jetz isch sie scho widder vrby, die scheeni Fasnacht z Basel. Aber, wer duss kunnt, ka uf youtube.com nomool d Guggemusig Kratzbyrschte aluege. Es het zwai Videos, muesch halt emool sueche. Do kasch gseeh, wie heerlig mir zum "in the mood" NIT im Schritt laufe. S isch s Cabaret puur... Bim andere Video gseesch uns scheen laufe un heersch uns dr "Hard Floor" drummle... + Ushilfs-Suusi... Struby un Pia sin jo ächt nit ganz suuber :-)) Typisch Kratzbyrschte, gaile Huuffe. Bis am Sunntig, s Wätter isch bstellt, ych kumm denn widder im hellblaue Pyjama... un mach am Morge am Vieri im Volki Trikot-Tuusch mitem massige Muusigchef...Griessli, ThomasT.

Name Commentary
1 Auge

Sun Mar 8 11:22:39 2009

Es isch wirglich e super Fasnacht gsi bis uf das doofe Stäckli,und das i das guete Zmorge verpasst ha das het mir den schön stunke. Aber danke nomol dir Christof das du mi blindi Kueh begleitet hesch, bi froh gsi. Lg Sandra

Name Commentary
Christoph

Thu Mar 5 12:27:07 2009

christoph.bernasconi@gmx.ch
Es isch leider e chli ne schnelle Ufbruch gsi. I lane allne la adie säge. Danke für di 3 tolle Täg. Es isch e super Fasnacht gsi. i hoffe i ha bald wieder mol so ne gueti ziet mit euch.

Name Commentary
michelle

Wed Mar 4 14:44:11 2009

mibo23@hotmail.com
Byrschte! Händ no e scheene letschde Daag. I hoff Ihr händ e wunderscheeni Fasnacht 2009 (ka). Gniesset dr Räscht. Ha immer dänkt, je länger i nid ka mitmache, desto eifacher wirds *seuftz* s isch nid eso.....Euri Heimwehbyrschte Michelle

Name Commentary
andrea

Sun Mar 1 11:13:22 2009

andreabuerki@gmx.ch
hey , ich wünsch allne kratzbyrschte e wunderschöni, luschtigi,trockeni, musikalisch topi fasnacht. me gseht sich an dr stäge freu mi uf euch.

Name Commentary
Gruss von UHU extra & kraft

Sun Feb 22 15:42:50 2009

tolksdorf@bluemail.ch

Hallo ihr Kratzbyrschte Schön euch kennengelernt zu haben! Wir waren am Konnschdanzer Sontagsumzug zu schlapp ... Liebe Grüsse und meldet euch mal, Anschi & Rainer Tolskdorf. PS: Ihr hab eine super Webseite!

Name Commentary
Gaby

Fri Dec 26 19:26:17 2008

gabyleisinger@hotmail.de
www.guggemusik-ventilfaeger.de.tl

Wir wünsche Euch in diesem Jahr mal eine Weihnacht, wie es früher war! Kein Hetzen zur Bescherung hin, kein Schenken ohne Herz und Sinn! Wir wünsche Euch eine stille Nacht, frostklirrend und mit weißer Pracht! Wir wünsche Euch ein kleines Stück von warmer Menschlichkeit zurück!! Wir wünsche Euch in diesem Jahr ne’ Weihnacht wie als Kind sie war! Frohe Weihnachten und ein gesundes und zufriedenes 2009.www.guggemusik-ventilfaeger.de.tl

bottom